Saturday, January 23, 2010

Tentang Aku, Kamu dan Cintamu

Cinta..cinta..cinta..
mengapa hanya jadi kata-kata..
kau panggil aku cinta untuk mendapatkan suatu asa..
entah apa namun nyata..

Cinta.. cinta.. cinta..
sesungguhnya kau telah mendapatkan hatiku..
saat kusambut panggilan cintamu...

namun,
entah mengapa kini ku ragu..
akan kesungguhan cintamu...
kerap kau ucapkan kata,
cinta sejati tak selalu memiliki..

entah untuk apa
kau ucapkan kata-kata itu saat bunga cinta sedang bersemi...
kau beri keraguan
tak ada keyakinan untuk mencintaimu sepenuh hati..

mungkin kisah ini hanya sekejap..
seperti cerita usang yang telah ku buang..
namun aku ingin kau tau,
saat ini ...
kebun hatiku dipenuhi bunga2 cinta untukmu..

duhai kekasih hati..
cintailah aku dengan hatimu
bukan dengan fikiran atau akalmu...
beri aku terang dalam cinta ini
jangan selalu beri aku tanda tanya

love me or leave me...

my love... ti amo...

*13052009*

No comments:

Flags

free counters